מחפשים מנעולן? מעוניינים בייעוץ חינם?
פורץ מנעולים 24 שעות גם בלילה!
החלפת מנעולים או צילינדרים,
הגעה עד 20 דקות מרגע השיחה שלך
התחייבות למחיר הטוב ביותר עבורך! 
100% אחריות – באישור אגודת המנעולנים בארץ

לקוחות ממליצים

מנעולן רכב בעכו

מנעולן רכב בעכו עם כמה מצבים בעיתיים בענף מנעולנות הרכב בדרגת קושי עולה.

* לאבד את המפתח היחיד לרכב.
* להינעל מחוץ לרכב כשחייבים להגיע בזמן למקום מסוים.
* נעילת ילדים קטנים ברכב כאשר המפתח בתוכו.
זוהי רק רשימת מצבים חלקית בהם תזדקקו לשירותיו של מנעולן רכב בעכו שיידע כיצד לפתור את בעייתכם.
כיצד בוחרים מנעולן רכב? איך הוא פותר בעיות מסוג זה וכל מה שחשוב לדעת במאמר שלפניכם.

מנעולן רכב בעכו – עבודה למקצוענים בלבד

תחום מנעולנות הרכב הוא תחום פרוץ למדי (ולא מדובר במשחק מילים) אשר לוקחים בו חלק אנשים שאינם מקצוענים ולמעשה פועלים ללא הכשרה מקצועית ותעודת יושר. כלל ברזל שאסור להתפשר עליו הוא כאשר מזמינים מנעולן רכב בעכו, חשוב להבין קודם כל האם האדם שעומד בצדו השני של הקו/המסך הוא אכן בעל מקצוע אמיתי שמוסמך להענקת שירותים מסוג זה. חשוב לברר עם מנעולן רכב בעכו טרם תחילת העבודה האם ברשותו הסמכה מקצועית לעיסוק בתחום זה וכן האם קיימת ברשותו תעודת יושר מטעם משטרת ישראל.
מנעולן רכב בעכו

העדיפו את שירותיו של מנעולן רכב מומלץ בעכו

כאשר בוחרים בעל מקצוע בכלל ומנעולן רכב בפרט חשוב מאד לבדוק האם קיימות המלצות חיוביות לגביו
אותן ניתן למצוא תוך חיפוש קצר באינטרנט. הדבר יוכל להעיד דבר או שניים על איכות השירות של מנעולן רכב ולומר לכם האם כדאי להשכיר את שירותיו או שדווקא לוותר עליהם ולהמשיך הלאה בחיפוש.
לא מצאתם כל המלצה על מנעולן רכב בעכו? שקלו פעם נוספת האם כדאי לשכור את שירותיו.

מנעולן רכב בעכו בעל זמינות והגעה מיידים

עבודת מנעולן רכב מחייבת זמינות והגעה מידיים למקום 24/7. לעולם לא ניתן לדעת מתי תקלעו למצב בו תצטרכו שירות פריצת רכב, האם תאבדו לפתע פתאום את מפתחות הרכב ותישארו ללא כל אפשרות להשתמש בו. זמינות והגעה מידיים יעשו את כל ההבדל בין אירועים שמסתיימים בצורה טובה ומהירה לבין אירועים שנגררים עד כדי אסון (מקרים בהם ילדים תקועים ברכב ללא רוח חיים). כדי שלא תגיעו אף פעם למקרי קיצון נוראיים – חשוב לבחור במנעולן המגיע תוך 20 דק' עד חצי שעה לכל היותר. כל דקה עלולה להיות קריטית ולכן אסור להתפשר במקרים הללו.
מנעולן רכב בעכו

מחיר שירותיו של מנעולן רכב 

סדרי גודל העלויות עבור פריצת רכבים בשיטה הסטנדרטית והמוכרת נעים בטווח שבין 150-700 ₪.
בהנחה ורכבכם הוא מתוצרת גרמניה, נדרשת פריצה שקטה ומורכבת יותר (שיטת הדגדוג) אשר עלויותיה יקרות יותר מזו של פריצת רכב בשיטה הסטנדרטית. טיפ: כדאי לזהות מנעולן רכב מקצועי שימו לב האם מנעולן הרכב קובע מחיר עוד בטרם הגיע אליכם. מחיר מדויק יוכל להיקבע רק לאחר שראה והבין מנעולן רכב בעכו את חומרת המצב ואת העבודה הנדרשת עבורו.

אל תתקעו בלי מפתחות לרכב – שכפלו מפתח רזרבי

לכולנו זה קורה מתישהו – באים לצאת לעבודה או לסידורים ופתאום לא מוצאים את מפתחות הרכב. הדאגה והבהלה יכלו להיחסך לו רק הייתם מחזיקים במפתח רזרבי. שירות שכפול מפתחות הינו בין שירותיו הפופולאריים של מנעולן רכב בעכו. שכפול מפתחות לרכב מבעוד מועד יעניק לכם מפתח זהה למקור וראש שקט למקרים מהסוג המתואר כאן. מחזיקים במפתח מסוג חדיש? אל דאגה, מנעולן רכב מקצועי יעניק לכם שירות שכפול מפתחות עבור כל סוגי המפתחות באמצעות המכשור המתקדם ביותר.
שיחזור מפתחות

אתם בלי מפתח לרכב? שחזור מפתח הוא השירות עבורכם

בניגוד לשירות שכפול מפתחות אותו תיארנו קודם לכן, שחזור מפתחות מיועד עבור מקרים בהם אין בידיכם מפתח רזרבי כלשהו ממגוון סיבות כמו אובדן, גניבה ואף שחיקה או שבירה של המפתח. שחזור מפתחות הינו השירות הרלוונטי במקרים הללו ונחשב לשירות מורכב הדורש מומחיות וניסיון רב מצד מנעולן רכב בעכו.
סקרנים לדעת איך מתבצע שחזור מפתחות? בהנחה וקיימת מערכת אימובילייזר ברכבכם, מעבר לשחזור מכני של המפתח, נדרש גם כן לערוך קידוד מפתח חדש למחשב הרכב באמצעות ציוד מיוחד. הלכתם לאיבוד בזמן ההסבר? אל תדאגו, מנעולן רכב ידאג להעניק לכם את מלוא ההסבר בצורה המקצועית ביותר.

חילוץ ופריצת מנעול רכב בשטח או בביתכם

השירות החשוב ביותר בקרב מנעולני רכב. המפתח נשאר בתוך הרכב שננעל או שאולי נגנב או אבד? כך או כך אתם כרגע ללא אפשרות שימוש ברכב ותקועים בחוץ? במיוחד בעבור מצבים אלה קיים שירות פריצת מנעולי רכבים על ידי מנעולן רכב בעכו. שירות זה נחלק ל-2 שיטות מרכזיות: פריצה סטנדרטית – פריצה המבוצעת באמצעות מוט וכרית ניפוח ייעודיים לפריצות רכבים. השיטה הנוספת היא פריצה שקטה המכונה גם כן פריצת "דגדוג" – פריצה המיועדת עבור רכבים מתוצרת גרמניה ומצריכה עבודה עדינה ומורכבת וכן ציוד מתאים. כך או אחרת, פריצת רכבים זהו השירות הבולט ביותר בקרב מנעולני רכבים ועושה את ההבדל בין מנעולן רכב בעכו הנחשב מקצועי ואמין לבין חאפר בתחום המנעולנות.

חילוץ ילדים מרכב נעול

מקרים קשים ומורכבים אף יותר בהם ילדים קטנים ופעוטות נתקעים ברכב כאשר המפתחות בתוכו ואין ביכולתם לצאת ממנו. הלחץ במקרים הללו גבוה אף יותר ומצריך זמינות והגעה מהירה במיוחד למקום הפריצה. זכרו כי בשונה מאיתנו המבוגרים, ילדים ופעוטות אינם בעלי יכולת הבנת מצבים מסוג זה ונכנסים לבהלה במהירות רבה. הגעה מהירה למקום הפריצה יכולה להיות מה שיכריע בין נס לבין אסון. חשוב מאד שלא לקחת סיכון ולנסות לפרוץ רכב ללא ניסיון – הדבר עלול להוביל לפגיעה במנגנון הנעילה של הרכב וגרוע מכך בילד היושב בתוכו.
מנעולן רכב בעכו

דודי מנעולן רכב בעכו – מנעולן רכב מקצועי ובעל המחיר המשתלם ביותר!

נעים מאד שמי דודי, מנעולן רכב בעכו בעל הסמכה מקצועית ותעודת יושר מטעם משטרת ישראל.
אני זמין עבורכם 24/7 לכל מקרה המצריך שירותי מנעולנות רכב: נתקעתם מחוץ לרכב או חלילה ילדכם נתקע ברכב? אל תחשבו פעמיים, חייגו אליי ואגיע אליכם במהירות האפשרית. מעוניינים לשכפל מפתחות לרכב ליתר ביטחון? נתקעתם בלי שום מפתח לרכב וזקוקים לשחזור באופן מידי? חייגו כעת לדודי מנעולן רכב הגון ומקצועי שישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירות אמין ומקצועי במחירים משתלמים במיוחד!
מוזמנים להצטרף כעת לעמוד הפייסבוק שלנו ולהישאר מעודכנים בשירותיו של דודי מנעולן רכב.

עמוד הבית